خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/11/25 - 12:28
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها

پیام تسلیت رحیمی‌جهان آبادی در پی درگذشت رئیس کمیسیون قضایی مجالس نهم و دهم

نماینده مردم تربت‌جام، تایباد، باخرز و صالح آباد در پیامی درگذشت الهیار ملکشاهی رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجالس نهم و دهم را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده مردم تربت‌جام، تایباد، باخرز و صالح آباد و عضو سابق کمیسیون قضایی و حقوقی در پیامی درگذشت الهیار ملکشاهی رئیس کمیسیون قضایی مجالس نهم و دهم و نماینده سابق مردم ‌کوهدشت را تسلیت گفت.



متن پیام به شرح زیر است:



به نام خدا 



بازگشت همه به سوی خداست



خبر تاسف بار درگذشت همکار عزیز، دکتر الهیار ملکشاهی رئیس کمیسیون قضایی مجلس دهم  و نماینده مردم‌ کوهدشت، همه کسانی که ایشان را از نزدیک می شناختند در غم و اندوه  جان‌فرسایی فرو برد. 



اینجانب افتخار داشتم در کنار این مردم‌مهربان، بزرگ، با ایمان و‌ مردمی، شاهد تلاش‌های خستگی ناپذیرش در کمیسیون حقوقی و قضای مجلس دهم برای کمک به  اصلاح قانون تجارت، اصلاح قانون مجازات‌های مواد مخدر، تصویب لایحه حقوق کودک ، لایحه اعطای تابعیت  به بچه های مادر ایرانی، اصلاح قانون‌حفاظت محیط زیست، کاهش مجازات حبس، اصلاح‌قوانین قضایی مخلتف همچون بازداشت‌های موقت و ده‌ها طرح و لایحه دیگر باشم. 



۳۴ درصد خروجی مصوبات مجلس دهم طبق آمار رسمی مرکز پژوهش‌ها حاصل فعالیت کمیسیون قضائی و‌حقوقی بود و دکتر ملکشاهی به خوبی، مهربانی ‌، دلسوزی و خستگی ناپذیری بی بدیل این کمیسیون را هدایت و راهبری نمود و این امور را به سرانجام رساند.



در جمع دوستانه ما دکتر ملکشاهی را « اقیانوس کوهدشت » خطاب می کردیم چون همانند اقیانوسی، قلبی مهربان  و وسیع، مرامی دوستانه و لطفی برادرانه نسبت به همه ما داشت اما امروز خبر فوت ایشان به دلیل بیماری مزمن کلیوی، غم جانگاه را برای همه ما ایجاد کرد.



شک ندارم دعای خیر هزاران خانواده‌ای که از قوانین مصوب کمیسیون قضایی با ریاست دکترملکشاهی گره کارشان گشوده شده، امروز بدرقه راه این نماینده مردمی، باایمان و دوست داشتنی و صادق است. 



امیدوارم خداوند متعال روح این مرد بزرگ و پرتلاش و مهربان را با اولیا و انبیا  خودو اهل بیت رسول الله(ص) محشور نموده و رحمت واسعه خود را شامل حال ایشان بفرماید .



این مصیبت غمبار را به خانواده محترم ایشان، همه همکاران و کارمندان کمیسیون قضایی مجلس دهم‌ و مردم شریف حوزه انتخابیه ایشان تسلیت عرض می نمایم.



اقیانوس کوهدشت، بدرود



سعدیا مرد‌نکونام نمیرد هرگز



مرده آن است که نامش به نکویی نبرند./



پایان پیام

  • کد خبر : 313825
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار