خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/04/13 - 13:19
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها

پیام تبریک نماینده قزوین در پی انتصاب حجت الاسلام اژه ای به ریاست قوه قضائیه

نماینده مردم قزوین در مجلس در پیامی انتصاب حجت الاسلام اژه ای به ریاست قوه قضائیه را تبریک گفت واز ایشان دعوت کرد تا در نخستین سفرهای استانی خویش، برای گره گشایی از برخی معضلات استان، مهمان مردم قزوین باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در پیامی ضمن تبریک انتصاب حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای به ریاست قوه قضائیه، با بیان اینکه این انتخاب می تواند اتفاقی پر از خیر و برکت برای نظام قضایی باشد از ایشان دعوت کرد تا در نخستین سفرهای استانی خویش، برای گره گشایی از برخی معضلات استان، مهمان مردم قزوین باشد.



متن پیام به شرح زیر است:



برادر بزرگوار جناب حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای



ریاست محترم قوه قضائیه



 انتصاب شایسته جنابعالی از سوی رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی به سمت ریاست قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران را تبریک عرض می کنم.



 بی شک با توجه به سوابق و تجربیات درخشان علمی، عملی، قضایی و اجرایی و داشتن روحیه انقلابی و جهادی این انتخاب می‌تواند اتفاقی میمون و پر از خیر و برکت برای نظام قضایی ایران اسلامی باشد.



امید است در سایه تعامل و همکاری بیش از پیش قوای سه‌گانه شاهد تحولی عمیق در عرصه خدمت رسانی به مردم عزیز و پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران همچنین مبارزه قاطع با فساد و گسترش عدالت اسلامی، احیاء حقوق عامه، ایجاد نشاط و امنیت اجتماعی و قضایی باشیم.



 ضمن آرزوی توفیق روزافزون برای شما در عرصه مأموریت‌های قوه قضاییه همچنین اجرای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و استمرار، تحول و ارتقای این قوه، از شما دعوت می کنم تا در نخستین سفرهای استانی خویش مهمان مردم مهمان نواز استان قزوین باشید چرا که این استان در موضوعات مختلف گاه دچار معضلاتی است که نیازمند گره گشایی دستگاه قضا به صورت ویژه است./



پایان پیام

  • کد خبر : 322486
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار