خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/10/27 - 09:01
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
رئیس مجمع نمایندگان استان همدان:

پرستاران نماد روابط انسانی در جامعه ما هستند

**نماینده مرم شهرستانهای فامنین و همدان در مجلس شورای اسلامی با حضور در دانشکده علوم پزشکی و در جمع پرستاران ضمن تجلیل از خدمات این قشر دلسوز و زحمتکش از پرستاران به عنوان نماد روابط انسانی در جامعه یاد کرد.

"سیدمحمد کاظم حجازی" در گفت‌وگو با روزنامه همدان پیام با اشاره به این نشست گفت: همه فعالیت‌هایی که در جامعه در حال انجام است از یک شئون خاصی برخوردار بوده و هرکدام نیز شاید نماد یکی از ویژیگی‌های انسانی است، اما نماد عواطف نسانی را ‌باید در کار پرستاران مشاهده کرد.

وی ابراز داشت: تبیین و شناساندن این بعد از کار پرستاری از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار است و ضروری است برای تمام کسانی که به این حرفه ورود پیدا می‌کنند، این مساله کاملاً آشکار و مورد تصدیق باشد.

نماینده همدان در ادامه صحبت‌های خود اظهار داشت: با همت مجلس شورای اسلامی و همچنین تلاش ارزشمند دولت محترم بستری برای اضافه شدن بیش از 20 هزار پرستار به جامعه پرستاری کشور مهیا شده است که باید متولیان این امر بتوانند برای این افراد جایگاه ویژه این حرفه را که ارتقا نگاه انسانی به بیمار است، به خوبی تبیین کنند.

رئیس مجمع نمایندگان استان در ادامه صحبت‌های خود از مسئولانی که در سطح ملی تصمیم‌‌گیری می‌نمایند خواست که با توجه به محدودیت‌های استان در مسائل درمانی در تقسیم‌بندی نیروی انسانی برای استان تأمل ویژه‌ای داشته باشند که این مراکز بتوانند به تعهدات خود در زمینه خدمات‌رسانی به بیماران به نحو مطلوب‌تری عمل نمایند.

حجازی با دشوار دانستن وظایف متعددی که در مراکز درمانی بر عهده پرستاران نهاده می‌شود گفت: یک پرستار در انجام تکالیف متعددی که با آنها روبه‌رو است به خوبی نخواهد توانست در کیفیت خدمات‌رسانی به بیماران همت گمارد، لذا لازم است با افزایش نیروی انسانی در این مراکز این امر تا حدودی تعدیل گردد. نماینده همدان در پایان سخنان خویش بر ضرورت امر آموزش در حیطه کار پرستاری اشاره و از مسئولان خواست تا با برنامه ریزی‌هایی که در این زمینه می‌توانند انجام دهند حرکت ارزشمند و قابل قبولی را صورت بخشند.

  • کد خبر : 35861
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار