خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/06/06 - 16:26
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
فرهمند خبر داد:

پایان بررسی لایحه جامع منابع طبیعی در کمیسیون کشاورزی

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی از اتمام بررسی لایحه جامع منابع طبیعی و آبخیزداری در نشست امروز این کمیسیون خبر داد و گفت: این لایحه پس از ادغام با لایحه جامع خاک برای تصویب به صحن علنی مجلس می‌آید.


"کاظم فرهمند" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir) از بررسی مواد مراعی مانده لایحه جامع منابع طبیعی و آبخیزداری در نشست امروز کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی خبر داد.



نماینده مردم مهریز، بافق، ابرکوه و خاتم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با پایان بررسی مواد مراعی مانده از این لایحه 80 ماده‌ای، کار بررسی لایحه جامع منابع طبیعی در کمیسیون کشاورزی تمام می‌شود و این لایحه برای ارائه به هیئت رئیسه مجلس برای قرار گرفتن در دستور کار صحن آماده می‌شود.



وی همچنین از تصمیم این کمیسیون برای ادغام دو لایحه جامع منابع طبیعی و آبخیزداری و لایحه جامع خاک در یکدیگر خبر داد و افزود: از آنجا که این دو لایحه مهم هر دو در یک حوزه قرار دارند و کار آنها نیز تقریبا در کمیسیون کشاورزی تمام شده است، آنها را در یکدیگر ادغام می‌کنیم.



نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس افزود: این دو لایحه با ادغام در یکدیگر قانون جامع منابع طبیعی را تشکیل می‌دهند و بزودی برای تصویب در دستور کار مجلس قرار می‌گیرند.

  • کد خبر : 57610
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم