خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/01/25 - 14:15
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
عضو کمیسیون تلفیق خبر داد:

پایان بررسی بخش هزینه‌ای دولت در لایحه بودجه 90

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 90 از پایان بررسی بخش هزینه‌ای دولت در سندمالی سال جاری کشور خبر داد و گفت: تلاش کمیسیون آن است که با جمع‌بندی و نهایی شدن مباحث باقیمانده، لایحه روز سه شنبه به صحن ارائه شود.


"جبار کوچکی نژاد" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت(www.icana.ir)، با اشاره به جلسه دیروز عصر - پنج شنبه 25 فروردین - کمیسیون تلفیق بودجه 90 گفت: بر اساس مصوبات روز گذشته کمیسیون مقرر شد اعتبار قوه قضاییه که بالغ بر هزار و 300 میلیارد تومان است با تخصیص 100 درصدی به این قوه پرداخت شود.



نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین مقرر شد دو هزار میلیارد تومان از صندوق توسعه ملی برای توسعه بخش کشاورزی در اختیار بانک کشاورزی قرار گیرد.



به گفته این نماینده برداشت از صندوق توسعه ملی با احکام برنامه پنجم توسعه مغایرت داشت اما از آنجا که دو سوم نمایندگان به این ماده واحده رأی مثبت دادند، این برداشت در گزارش نهایی کمیسیون تلفیق منظور می‌شود.



عضو کمیسیون تلفیق با بیان اینکه بررسی بخش هزینه‌ای دولت در سندمالی سال جاری که 40 ماده واحده داشت به پایان رسیده است، گفت: روز شنبه 27 فروردین نمایندگان مواد الحاقی، پیشنهادهای کمیسیون‌ها و پیشنهادهای شخصی را بررسی می‌کنند.



کوچکی نژاد تأکید کرد: از آنجا که فردا باید بررسی‌های کمیسیون تلفیق به پایان برسد، اعضای کمیسیون مصمم هستند تا دیر وقت در مجلس بماند و بودجه را جمع بندی کنند.



این نماینده پیش بینی کرد گزارش نهایی تلفیق روز شنبه  تهیه و  سه شنبه 29 فروردین ماه به صحن ارائه شود.

  • کد خبر : 43390
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار