خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/03/31 - 16:23
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
حضور وزیر ارتباطات در کمیسیون صنایع برای شنیدن سئوال 13 نماینده؛

پاسخ‌هایی که کسی را قانع نکرد

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان این که در نشست امروز این کمیسیون، نمایندگان با صرف نظر از دیگر دستور کارهای هفتگی، سئوال‌های خود را از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پیگیری کردند، گفت: بیشتر سئوال کنندگان از پاسخ‌های تقی‌پور قانع نشدند.


"شهریار طاهرپور" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir) افزود: سئوال‌های 13 نفر از نمایندگان مجلس در موضوعات مختلف از وزیر ارتباطات مطرح شد که سئوال 10 نفر از نمایندگان به علت اشتراک در موضوع به نمایندگی از سوی اکبر رنجبرزاده ارائه شد.



نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: علی اکبر اولیاء نماینده یزد و صدوق، بشیری نماینده پاکدشت و ‌محمدیاری، نماینده طوالش نیز دیگر سئوال کنندگان از وزیر ارتباطات بودند.



قرار بود در نشست امروز(سه‌شنبه 31 خرداد) بررسی لایحه عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در مؤسسه منطقه‌ای استانداردسازی، ارزیابی انطباق، تأیید صلاحیت و اندازه‌شناسی (ریسکام)‌ و همچنین  ادامه بررسی طرح یک فوریتی ایجاد فضای مساعد کارآفرینی و رفع موانع کسب و کار نیز در دستور کار کمیسیون صنایع و معادن باشد که با توجه به اهمیت سئوال‌های نمایندگان از وزیر ارتباطات، این دستورها به نشست‌های بعدی  موکول شد. 

  • کد خبر : 51883
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار