خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/05/21 - 09:46
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها

پاسخگویی، وظیفه تمام مسئولان است

**عضو کمیسیون اجتماعی با انتقاد از عملکرد رئیس پیشین صندوق تامین اجتماعی گفت: متاسفانه مدیریت ضعیف ایشان و پاسخگو نبودنش در برابر نمایندگان مردم و وزیر رفاه باعث برکناری‌اش شد.

"سید جواد زمانی" با اشاره به اظهارات رئیس پیشین صندوق تامین اجتماعی مبنی بر مخالفت عده‌ای از نمایندگان مجلس با خواسته‌های رییس جمهور و متهم کردن آنها به همراهی با فتنه‌گران به خبرگزاری خانه ملت گفت: آنچه ایشان فتنه می خوانند ناشی از ضعف و مدیریت نسنجیده خود ایشان است و گرنه اگر درست عمل می کرد، ما که با او مشکل شخصی نداریم.

زمانی تاکید کرد: باید از ایشان پرسید مگر نمایندگان از او چه می خواستند؟ آیا خواسته های مردم را پیگیری می کردند یا خواسته های شخصی داشتند؟

وی افزود: انتظار می رفت ایشان بیشترین تعامل را با کمیسیون اجتماعی داشته باشند در حالی که چنین نبود و مدیریت ضعیف ایشان چنان کرد که تمام اداره ها از دست مدیریتش شاکی بودند.

زمانی با بیان اینکه رئیس پیشین صندوق تامین اجتماعی، حتی خود را در مقابل وزیر رفاه نیز پاسخگو نمی دید، تاکید کرد: ایشان نه تنها به مجلس پاسخگو نبودند، بلکه می گفتند که تنها به رئیس جمهوری پاسخگو خواهند بود که باید این حساب اگر قرار باشد تامین اجتماعی یک جور عمل کند، بهزیستی جور دیگر، پس کار وزارت رفاه چیست؟ بهتر نیست با این وضع منحل شود؟

رئیس پیشین صندوق تامین اجتماعی در حالی برکنار شده است که به گفته زمانی اکنون اعضای هیات تحقیق و تفحص از تامین اجتماعی مشخص شده اند و پس از تایید حکم آنها از سوی هیات رئیسه مجلس اکنون دارند به کارهای مربوط به تحقیق و تفحص رسیدگی می کنند و 24 مرداد گزارش اولیه خود را ارائه خواهند کرد.

  • کد خبر : 24724
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار