خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1391/05/03 - 18:24
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
در نشست امروز عصر کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس انجام شد:

پاسخگویی وزیر دادگستری به سؤال کریمی‌قدوسی درباره عملکرد سازمان متبوعش

عضو هیأت رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس٬ گفت: یکی از دستور کارهای امروز کمیسیون٬ رسیدگی به سؤال جواد کریمی‌قدوسی نماینده مردم مشهد و کلات از بختیاری وزیر دادگستری بود که خوشبختانه این نماینده از توضیحات وزیر دادگستری قانع شد.


میرهادی قره‌سیدرومیانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت٬ درباره دستور کار نشست امروز عصر( سه‌شنبه 3 مرداد) کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس٬ توضیح داد: یکی از دستور کارهای امروز کمیسیون٬ رسیدگی به سؤال جواد کریمی‌قدوسی نماینده مردم مشهد و کلات از بختیاری وزیر دادگستری بود که خوشبختانه این نماینده از توضیحات وزیر دادگستری قانع شد.



نماینده مردم تبریز٬ آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی٬ ادامه داد: در نشست امروز همچین اعضای کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس جلسه مشترکی با اعضای هیأت مدیره کانون سردفتران و دفتریاران برگزار کردند٬ که در این نشست هر دو طرف به بیان مشکلات و سؤالات خود پرداختند.



دبیر اول کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس٬ با اعلام اینکه بررسی لایحه قضازدایی و حذف برخی عناوین مجرمانه از قوانین به هفته بعد موکول شد٬ گفت: در این نشست طرح جامع کاداستر به کمیته عمومی و بین‌الملل کمیسیون قضایی و حقوقی ارجاع شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 79477
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار