خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/07/20 - 17:55
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها

پاسخ وزرای کار و رفاه هیچ‌کدام از نمایندگان را قانع نکرد

**در جلسه امروز کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، وزرای کار و رفاه اجتماعی برای پاسخگویی به سئوالات نمایندگان حضور داشتند که پاسخ‌هایشان قانع‌کننده نبود.

"صمد فدایی" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون متبوعش اظهار کرد: آقای شیخ‌الاسلامی وزیر کار و امور اجتماعی به سئوال سه تن از نمایندگان که درباره بیکاری و عدم اشتغال در کشور و حوزه‌انتخابیه‌شان بود، پاسخ داد.

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس افزود: نمایندگان از پاسخ وزیر کار قانع نشدند و مقرر شد، طی یک جلسه در شورای عالی اشتغال مسئله بیکاری با حضور وزیر و نمایندگان سئوال‌کننده بررسی و راه‌کارهایی برای آن در نظر گرفته شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، با اشاره به حضور "صادق محصولی" وزیر رفاه در جلسه امروز کمیسیون گفت: نماینده مردم ارومیه که در رابطه با عدم افزایش حقوق مستمری‌بگیران تامین اجتماعی سئوال داشت، و همچنین نماینده مردم ایلام که سئوالش در ارتباط با عدم پرداخت هزینه‌های درمانی از سوی شرکت‌های بیمه‌گر بود، از پاسخ‌های وزیر رفاه قانع نشدند و 2 نماینده دیگر نیز که از آقای محصولی سئوال داشتند در جلسه حضور نیافتند.

  • کد خبر : 29283
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار