خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/11/05 - 21:02
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
حاجی دلیگانی با اشاره به گزارش معاون اجتماعی قوه قضائیه مطرح کرد:

وضعیت نگران کننده بزهکاری اجتماعی در جامعه/ تعامل مناسب میان کمیسیون و قوه برای رفع خلأهای قانونی

عضو کمیسیون قضایی مجلس با اشاره به حضور معاون پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در نشست امروز کمیسیون، گفت: مقرر شد چنین جلساتی تداوم داشته باشد تا با همکاری، تعامل و همفکری مناسب بتوان برای رفع خلأهای قانونی و تصویب قوانین موثر به منظور پیشگیری از وقوع جرم در جامعه گام برداشت.

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در تشریح نشست امروز( سه شنبه، 5 بهمن ماه ) کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی از حضور اصغر جهانگیر معاون اجتماعی و  پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در این نشست و ارائه  گزارشی از وضعیت بزه‌ها در سطح جامعه خبر داد و گفت: بر اساس این گزارش وضعیت بزهکاری اجتماعی در سطح جامعه نگران‌کننده است و  بسترسازی فضای مجازی زمینه‌ساز رشد بزه‌ها را فراهم کرده است.



وی افزایش بیکاری، فاصله طبقاتی، شکاف اجتماعی، مشکلات معیشتی، مشکل ازدواج و گرانی مسکن را از دلایل بروز  این بزه‌ها دانست و ادامه داد: بر اساس گزارش ارائه شده سرقت   رشد قابل توجهی داشته است.



حاجی دلیگانی یادآور شد: پس از بحث و گفت و گوی صورت گرفته میان اعضای کمیسیون و معاون پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه مقرر شد چنین جلساتی تداوم داشته باشد و ارتباطات مناسبی ایجاد شود تا با همکاری و همفکری مناسب بتوان برای رفع خلأهای قانونی و تصویب قوانین موثر برای پیشگیری از وقوع جرم و بزه در جامعه گام برداشت./



پایان پیام

  • کد خبر : 336357
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار