خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/01/20 - 09:49
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
برای پاسخگویی به سوال‌های 11 نماینده؛

وزیران نیرو، دفاع و خارجه به کمیسیون امنیت ملی می‌روند

وزیران امور خارجه، دفاع و نیرو جهت پاسخگویی به سوالات نمایندگان این هفته به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی می روند.


به گزارش خبرگزاری خانه ملت(www.icana.ir)، وزیر نیرو روز سه شنبه جهت پاسخگویی به سؤال "احمدعلی کیخا" نماینده زابل، زهک و هیرمند و وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح هم در این روز جهت پاسخگویی به سؤال "مقداد نجف‌نژاد" نماینده بابلسر و فریدونکنار به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی می رود.



همچنین وزیر امور خارجه جهت روز سه شنبه جهت پاسخگویی به سؤالات "سیروس برنابلداچی" نماینده بروجن، سؤال مشترک "یونس اسدی" و "وکیل سپه اجیرلو" به ترتیب نمایندگان مشکین‌شهر و پارس‌آباد و بیله سوار، "مصطفی کواکبیان" نماینده سمنان و مهدیشهر (دو مورد)، "احمدعلی کیخا" نماینده زابل، زهک و هیرمند، "داریوش قنبری" نماینده ایلام، ایوان، مهران، شیروان و چرداول (دو مورد)، "نادر قاضی‌پور" نماینده ارومیه و سؤال مشترک "یوسف نجفی" و "احد خیری" به ترتیب نمایندگان محترم مراغه، عجب‌شیر و بستان‌آباد به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی می رود.



بررسی طرح‌ها و لوایح ارجاعی نیز در دستور کار فردای کمیسیون امنیت ملی و سیاسی خارجی قرار دارد.



همچنین کارگروه روابط خارجی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی نیز در جلسه روز یکشنبه خود آخرین اخبار و تحولات اردن را با حضور مسئولان اجرایی بررسی می کند.

  • کد خبر : 42603
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار