خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1391/05/10 - 17:45
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
برای شرکت در جلسه کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس:

وزیر کشور سه شنبه هفته آینده به مجلس می‌آید

نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس گفت: وزیر کشور برای پاسخ دادن به سوالات برخی اعضای این کمیسیون سه‌شنبه آینده به مجلس می‌آید.


محمد جواد کولیوند در گفت‌و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، درباره جزئیات جلسه نوبت عصر امروز (سه‌شنبه 10 مرداد) کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس، گفت: در این جلسه علاوه بر بررسی لایحه اصلاح موادی از بخش تعاونی اقتصاد جمهوری اسلامی ایران، به لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان و لایحه چگونگی تشکیل و نحوه رسیدگی به هیات‌های انضباطی نیرو‌های مسلح رسیدگی شد.



نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی افزود: در این جلسه لایحه طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و نمایندگان آن و طرح امر به معروف و نهی از منکر که از مجلس هشتم باقی مانده بود، بررسی و تصمیم‌گیری درباره آنها به جلسات آتی کمیسیون موکول شد.



وی تصریح کرد: نماینده تام الاختیار مجمع تشخیص مصلحت نظام سه‌شنبه هفته آینده  به کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس می‌آید و درباره سیاست‌های کلی قانون انتخابات کشور صحبت می‌کند و نقطه نظرات نمایندگان را در این باره می‌شنود. 



نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس افزود: این کمیسیون عصر سه‌شنبه هفته آینده میزبان وزیر کشور است تا وی به سوالات برخی اعضا پاسخ دهد./



پایان پیام

  • کد خبر : 80005
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار