خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/01/14 - 13:34
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها

وزیر کشور برای پاسخ به سوال 33 نماینده به کمیسیون شوراها می‌رود

وزیر کشور برای پاسخگویی به سوال 33 تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی روز سه‌شنبه به کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور می رود.


به گزارش خبرگزاری خانه ملت (www.icana.ir)، "مصطفی محمد نجار" وزیر کشور روز سه‌شنبه برای پاسخ به سوال "ابوالفتح نیکنام" نماینده تنکابن و رامسر، "علیرضا منادی" نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو، "مهدی سنایی" نماینده نهاوند، "اقبال محمدی" نماینده مریوان و سروآباد (سه مورد)، "زهره الهیان" به نمایندگی از 21 نفر از نمایندگان (دو مورد)، "علی‌اصغر حسنی" نماینده لارستان و خلنج، "سیدرضا دستغیب" (علی‌اصغر) نماینده شیراز، "جلال محمودزاده" نماینده  مهاباد(چهار مورد)، "محمدجواد نظری‌مهر" نماینده کردکوی، ترکمن و بندرگز، "مجید نصیرپور" نماینده سراب، "قدرت‌اله علیخانی" نماینده قزوین و آبیک، "مقداد نجف‌نژاد" نماینده بابلسر و فریدونکنار و "سیدعنایت‌اله هاشمی" نماینده سپیدان به کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور می رود.



این کمیسیون همچنین در جلسه روز دوشنبه خود طرح الحاق یک تبصره به ماده (2) قانون نوسازی و عمران شهری مصوب 7/9/1347 را بررسی می کند.



رسیدگی به لایحه یک‌فوریتی تعیین‌و تکلیف وضعیت ثبتی اراضی وساختمان‌های فاقد سند رسمی نیز در دستورکار امروز کمیسیون شوراها و امورداخلی مجلس قرار دارد.

  • کد خبر : 41884
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار