خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/11/19 - 11:53
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
نجف‌نژاد با انتقاد از عزل و نصب های بی رویه در سازمان تربیت بدنی

وزیر ورزش به زودی به مجلس معرفی می‌شود

**عضو هیات رییسه فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی، از معرفی وزیر ورزش و جوانان از سوی رییس جمهوری به مجلس در آینده‌ای نزدیک خبر داد؛ اما عزل و نصب‌های اخیر در سازمان تربیت بدنی را غیراخلاقی و غیر حرفه‌ای عنوان کرد.

"مقداد نجف‌نژاد" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت، در خصوص فرصت رییس جمهوری برای معرفی سرپرست و یا وزیر ورزش و جوانان، اظهار کرد: به دلیل آنکه باید 2 سازمان با یکدیگر تجمیع شوند، ما طبق قانون فرصتی را به رییس جمهوری برای معرفی وزیر وزرش و جوانان دادیم.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس، با تاکید بر اینکه این فرصت در راستای قانون اساسی است، افزود: گزینه‌های احتمالی برای سرپرست که به احتمال زیاد همان وزیر ورزش و جوانان خواهد بود، از سوی رییس جمهوری در حال بررسی است و به زودی به مجلس معرفی می‌شود.

وی همچنین  عزل و نصب‌های اخیر در سازمان تربیت بدنی را اقدامی نادرست عنوان کرد و گفت: در شرایط موجود که سازمان تربیت بدنی را باید به وزارتخانه ورزش تحویل دهیم، این‌گونه عزل و نصب‌ها درست نیست؛ اما یکسری از این تغییرات به دلیل آنکه کارهایش از قبل انجام شده بود، شاید منطقی باشد.

نجف‌نژاد، معتقد است که وزیر وزارتخانه ورزش و جوانان باید کاملا به حوزه ورزش آشنایی داشته باشد و واقعیت‌ها را بشناسد و براساس امکانات بالفعل و بالقوه در ورزش عمل کند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی دوازدهم دی ماه با 141 رای به طرح تاسیس وزارت ورزش و جوانان رای دادند.

  • کد خبر : 37501
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار