خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/04/04 - 09:44
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها

وزیر نیرو برای پاسخ به سوال 3 نماینده به کمیسیون عمران می‌رود

وزیر نیرو برای پاسخ‌گویی به سئوال‌های "ابوالقاسم رحمانی" نماینده مردم اقلید، "غلامعلی میگلی‌نژاد" نماینده مردم بوشهر و گناوه و بندر دیلم و "ابوالفتح نیکنام" نماینده مردم تنکابن و رامسر در نشست عصر روز سه‌شنبه کمیسیون عمران حاضر می‌شود.


به گزارش خبرگزاری خانه ملت (www.icana.ir)، اعضای کمیسیون عمران مجلس در نشست عصر روز یکشنبه -5 خردادماه - پس از بررسی آخرین اخبار بخش‌های عمرانی کشور لایحه مبارزه با قاچاق کالا و ارز را بررسی می‌کنند.



اعضای کمیسیون عمران مجلس همچنین در نشست روز یکشنبه خود، پس از بررسی لایحه مبارزه با قاچاق کالا و ارز گزارش رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور از عملکرد کاری این سازمان را بررسی می‌کنند.



رسیدگی به بررسی احکام برنامه پنجم توسعه و بودجه سال 1390 (مربوط به وزارت راه و ترابری و دستگاه‌های تابعه) دستور کار دیگر نشست عصر روز یکشنبه کمیسیون عمران است.



اعضای کمیسیون عمران مجلس در نشست عصر روز سه‌شنبه -7 خردادماه- از زحمت‌ها و خدمات معاون  اسبق امور مجلس وزارت راه و ترابری تقدیر و تشکر می‌کنند.



همچنین "مجید نامجو" وزیر نیرو برای پاسخ‌گویی به سئوال‌های "ابوالقاسم رحمانی" نماینده مردم اقلید، "غلامعلی میگلی‌نژاد" نماینده مردم بوشهر و گناوه و بندر دیلم و "ابوالفتح نیکنام" نماینده مردم تنکابن و رامسر در نشست عصر روز سه‌شنبه کمیسیون عمران حاضر می‌شود.



بر اساس این گزارش، بررسی احکام برنامه پنجم توسعه و بودجه سال 1390 (مربوط به وزارت نیرو بخش آب و فاضلاب و وزارت کشور بخش معاونت امور عمرانی و سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور) دستور کار دیگر نشست عصر روز سه‌شنبه کمیسیون عمران مجلس است.

  • کد خبر : 52096
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار