خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/06/26 - 12:29
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
عصر سه‌شنبه؛

وزیر نیرو برای پاسخ به سئوال 10 نماینده به کمیسیون کشاورزی‌ می‌آید

کمیسیون کشاورزی در نشست‌های این هفته خود افزون بر ادامه‌دادن بررسی لایحه جامع خاک و طرح واگذاری اختیار واردات اقلام کشاورزی به وزارت کشاورزی، میزبان مجید نامجو خواهد بود تا 10 نفر از نمایندگان مجلس 13 مورد از سئوالات خود را درباره عملکرد وزارت نیرو با وی مطرح کنند.


به گزارش خبرنگار اقتصادی خانه ملت www.icana.ir بر اساس برنامه اعلام شده از سوی هیئت رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، اعضای این کمیسیون این هفته روزهای یکشنبه ـ27 شهریورـ و سه‌شنبه ـ29 شهریورـ نشست‌های تخصصی خود را در محل این کمیسیون برگزار می‌کنند.



اعضای کمیسیون کشاورزی در نخستین نشست این هفته خود که ساعت 14 روز یکشنبه آغاز می‌شود، ادامه رسیدگی به لایحه جامع خاک و ادامه بررسی طرح یک فوریتی انتزاع وظایف و اختیارات بخش کشاورزی از وزارت صنعت، معدن و تجارت و الحاق آن به وزارت جهادکشاورزی را در دستور کار خود دارند.



لایحه جامع خاک از اوایل تابستان امسال در دستور کار کمیسیون کشاورزی قرار دارد و در حال گذراندن مراحل نهایی برای ارائه به هیئت رئیسه مجلس است.



همچنین اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس در نشست روز یکشنبه طرح یک فوریتی اصلاح قانون استخدام مهندسین ناظر تولیدات کشاورزی را بررسی می‌کنند.



 



10 نماینده و 13 سئوال از وزیر نیرو در نشست سه شنبه کمیسیون کشاورزی



اعضای کمیسیون کشاورزی در نشست روز سه شنبه 29 شهریور میزبان "مجید نامجو"وزیر نیروی دولت دهم هستند تا وی در این نشست به 13 سئوال که از سوی 10 نماینده مردم در مجلس مطرح می‌شود، پاسخ دهد.



نشست کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس روز سه‌شنبه رأس ساعت 14 در محل این کمیسیون آغاز می‌شود و در ابتدای این نشست "مصطفی مطورزاده" نماینده مردم خرمشهر سئوال خود را در دو مورد از وزیر نیرو مطرح می‌کند؛ پس از مطور زاده نوبت به "سیدعماد حسینی" نماینده مردم قروه و دهگلان و "موسی ‌الرضا ثروتی" نماینده مردم بجنورد می‌رسید تا شنونده پاسخ وزیر نیرو به سئوال‌های خود در سه مورد باشند.



در ادامه این نشست همچنین "علی‌اکبر اولیاء" نماینده مردم یزد و صدوق، "یعقوب جدگال" نماینده مردم چابهار، "عبدالرضا مرادی" نماینده مردم ممسنی، "محمدمهدی افشاری" نماینده مردم داراب، "جلال محمودزاده" نماینده مردم مهاباد، "اقبال محمدی" نماینده مردم مریوان و "فخرالدین حیدری" نماینده مردم سقز و بانه سئوالات خود را در 9 مورد مطرح می‌کنند.

  • کد خبر : 58842
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم