خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1391/06/18 - 13:01
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
این هفته صورت می‌گیرد؛

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری میهمان کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس

این هفته کامران دانشجو، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برای پاسخگویی به سؤال ایرج ندیمی نماینده مردم لاهیجان در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس حضور می‌یابد.


به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری خانه ملت، نشست روز یکشنبه (19 شهریور) کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به بررسی آخرین اخبار و تحولات، استماع گزارش نشست اعضای کمیسیون با مسئولان وزارت آموزش و پرورش درخصوص سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و استماع گزارش بازدید اعضای کمیسیون از سایت انرژی هسته‌ای نطنزاختصاص دارد.



همچنین در این نشست، طرح اصلاح ماده (17) قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی اصلاحی مصوب 1389 ، طرح یک فوریتی مدیریت خدمات کشوری و پیشنهاد اصلاح عنوان کمیسیون آموزش و تحقیقات مورد بررسی قرار می‌گیرد.



در جلسه روز دوشنبه (20 شهریور) کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نشست فوق‌العاده هیأت‌رئیسه کمیسیون درخصوص‌جمع‌بندی اولویت‌های کاری کارگروهها و نشست هیأت رئیسه کمیسیون برگزار می‌شود.



در نشست روز سه‌شنبه (21 شهریور) نیز کامران دانشجو، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برای پاسخگویی به سؤال ایرج ندیمی نماینده مردم لاهیجان در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس حضور می‌یابد.



استماع گزارش عملکرد بنیاد ملی نخبگان و صندوق نوآوری و شکوفایی و ادامه بررسی طرح یک فوریتی مدیریت خدمات کشوری دیگر دستور کار این کمیسیون در روز سه‌شنبه است.



گفتنی است در روز دوشنبه‌ (20 شهریور) کارگروه‌های آموزش و پرورش، تحقیقات و فناوری،علوم انسانی و اسلامی‌شدن دانشگاهها، آموزشهای مهارتی و آموزش عالی و آموزش پزشکی به بررسی و جمع‌بندی اولویت‌های کاری می‌پردازند./



پایان پیام

  • کد خبر : 82801
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار