خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/06/29 - 16:41
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
جعفر قادری:

وزیر علوم به کمیسیون برنامه و بودجه نیامد

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان این که نشست عصر امروز این کمیسیون بدون حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد، گفت: با توجه به غیبت کامران دانشجو در نشست عصر امروز این کمیسیون، بررسی عملکرد اعتباری و هزینه‌ای این وزارتخانه به هفته آینده موکول شد.


جعفر قادری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خانه ملت www.icana.ir ، درباره نشست امروز -سه‌شنبه 29 شهریورماه- کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: بر اساس برنامه قرار بود "کامران دانشجو" وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در این نشست گزارشی از عملکرد اعتباری و هزینه‌ای این وزارتخانه ارائه کند که به علت غیبت دانشجو در این نشست این امر محقق نشد.



نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به غیبت وزیر علوم،‌تحقیقات و فناوری در نشست عصر امروز کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات، بررسی عملکرد اعتباری و هزینه‌ای این وزارتخانه به هفته آینده موکول شد.



وی ادامه داد: در نشست امروز کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس درباره اختلاس 3000 میلیارد تومانی بانک صادرات نیز بحث، اما تصمیم خاصی در این زمینه گرفته نشد.



 



انتخاب یک فرد برای عضویت ناظر در شورای آمایش سرزمینی در صحن علنی



قادری درباره انتخاب یک نفر از اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات برای عضویت ناظر در شورای آمایش سرزمینی، بیان کرد: در قانون حق انتخاب این فرد به کمیسیون داده نشده بود و مقرر شد این موضوع در صحن علنی مجلس به رأی گذاشته شود.



این عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در مجلس هشتم اظهار امیدواری کرد که هیئت رئیسه مجلس هرچه سریع‌تر انتخاب یک فرد از اعضای کمیسیون متبوعش برای عضویت ناظر در شورای آمایش سرزمینی را در دستور کار قرار دهد و تکلیف این موضوع روشن شود.

  • کد خبر : 59095
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم