خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/10/20 - 11:04
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
در پی سانحه هوایی ارومیه

وزیر راه به کمیسیون عمران فراخوانده شد

**رییس کمیسیون عمران اولین دستور کار کمیسیون عمران در جلسه یکشنبه هفته آتی را بررسی سانحه هوایی ارومیه با حضور وزیر راه و ترابری عنوان کرد.

"علی اکبر آقایی مغانجوقی" رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خانه ملت با اشاره به کشته شدن بیش از 70 نفر از هموطنان در سانحه هوایی ارومیه، از بررسی فوری این موضوع در کمیسیون عمران خبر داد و گفت: در اولین جلسه کمیسیون عمران که هفته آینده روز یکشنبه در محل این کمیسیون برگزار خواهد شدبا حضور وزیر راه و ترابری علل این سانحه هوایی را بررسی خواهیم کرد.

آقایی همچنین از حضور رییس سازمان هواپیمایی کشوری، مدیر عامل شرکت فرودگاه‌های کشور و اعضای کمیسیون بررسی این سانحه هوایی در کمیسیون عمران خبر داد و گفت: تمامی این افراد علاوه بر وزیر راه و ترابری در کمیسیون حضور خواهند داشت تا ابعاد این حادثه بصورت شفاف مورد بررسی قرار گیرد.

کمیسیون بررسی سانحه هوایی تنها کمیسیون قانونی اظهار نظر کننده در خصوص علل سقوط هواپیماست که طبق قوانین بین المللی از لحظه سقوط هواپیما تشکیل شده و تا پایان بررسی این موضوع و اعلام نظر نهایی به کار خود ادامه می دهد.

 

  • کد خبر : 35398
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار