خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/07/05 - 16:45
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
بررسی مشکل‌ دامداران، در نشست مشترک کمیسیون کشاورزی با خلیلیان؛

وزیر جهاد کشاورزی: با جدیت از واردات شیر خشک به کشور جلوگیری کردیم

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس گفت: در نشست عصر امروز کمیسیون، وزیر جهاد کشاورزی تأکید کرد که با جدیت از واردات شیر خشک به کشور جلوگیری به عمل آمده و با خرید شیر خام به قیمت 520 تا 540 تومان نگرانی‌ها در این رابطه رفع شده است.


عیسی جعفری در گفت‌و‌گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت www.icana.ir گفت: در نشست عصر امروز (سه‌شنبه پنجم مهر) کمیسیون کشاورزی، وزیر جهاد کشاورزی برای پاسخ به سئوال تعدادی از نمایندگان مردم در مجلس حاضر شد و در نهایت تمام نمایندگان از پاسخ‌های وی قانع شدند.



نماینده مردم بهار و کبودراهنگ با بیان اینکه در نشست امروز کمیسیون کشاورزی مجلس مشکل کشاورزان در رابطه با بازپرداخت تسهیلات با حضور وزیر جهاد کشاورزی بررسی شد، افزود: امسال با توجه به کاهش قیمت خرید سیب‌زمینی از کشاورزان و بروز مشکل‌هایی در زمینه خرید تضمینی گندم، تعدادی از کشاورزان برای بازپرداخت تسهیلات خود دچار مشکل شده‌اند.



جعفری با بیان اینکه طبق قانون، دولت باید مبلغی را از صندوق توسعه ملی برداشت کند و به شکل تسهیلات در اختیار کشاورزان بگذارد، تصریح کرد: با ارائه این تسهیلات کشاورزان می‌توانند نسبت به تسویه حساب بدهی‌های معوق خود اقدام کنند.



سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس هشتم با بیان اینکه در نشست عصر امروز این کمیسیون موضوع شیر خام و مشکل‌های دامداران نیز بررسی شده است، گفت: در این نشست وزیر جهاد کشاورزی تأکید کرد که با جدیت از واردات شیر خشک به کشور جلوگیری به عمل آمده و با خرید شیر خام به قیمت 520 تا 540 تومان نگرانی‌ها در این رابطه رفع شده است.   

  • کد خبر : 59461
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم