خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1391/04/31 - 12:29
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
در هفته جاری؛

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به کمیسیون اجتماعی می‌آید

عبدالرضا شیخ‌الاسلامی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای ارائه گزارش عملکرد در جلسه روز سه‌شنبه (سوم مرداد) کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی حضور می‌یابد.


به گزارش خبرگزاری خانه ملت، بررسی اخبار و اطلاعات واصله، طرح تبدیل مربیان حق‌التدریس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به رسمی پیمانی، اعاده شده از شورای نگهبان و طرح اصلاح عنوان صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر، اعاده شده از شورای نگهبان از جمله دستور کارهای کمیسیون اجتماعی مجلس در روز یکشنبه ( اول مرداد) است.  



همچنین در روز یکشنبه، فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در کمیسیون اجتماعی به ارائه گزارش عملکرد و همچنین بررسی نحوه همکاری درباره مسائل حوزه اجتماعی کشور می‌پردازد.



در نشست روز سه‌شنبه (سوم مرداد) نیز هیأت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس نشست هفتگی خواهد داشت و طرح الحاق یک تبصره به ماده 190 قانون مقررات استخدامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بررسی می شود.



همچنین در نشست روز سه‌شنبه عبدالرضا شیخ‌الاسلامی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای ارائه گزارش عملکرد در کمیسیون اجتماعی حضور می‌یابد.  



 رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر برای ارائه گزارش عملکرد ستاد و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران جهت ادامه بررسی مسائل و مشکلات ایثارگران از دیگر میهمانان کمیسیون اجتماعی در روز سه‌شنبه هستند.



برگزاری انتخابات هیأت رئیسه کارگروههای تخصصی دیگر دستور کار کمیسیون اجتماعی مجلس در روز سه‌شنبه هفته جاری است./



پایان پیام  

  • کد خبر : 79146
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار