خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/09/27 - 10:38
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
این هفته در کمیسیون صنایع و معادن مجلس

وزرای صنایع و ارتباطات به سوالات 21 نماینده پاسخ می‌گویند

**وزرای صنایع و معادن و ارتباطات و فناوری اطلاعات در هفته جاری با حضور در کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی به سوالات 21 نماینده مجلس پاسخ می‌گویند.

به گزارش خانه ملت، اعضاء کمیسیون صنایع و معادن در جلسه روز یکشنبه خود طرح اصلاح تبصره (3) بند «الف» ماده (3) قانون اصلاح موادی از قانون برنامه چهارم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و اجراء سیاستهای کلی اصل (44) قانون اساسی و طرح اصلاح قوانین نحوه معرفی، انتخاب و فعالیت ناظرین و ساماندهی امور نظارتی مجلس شورای اسلامی را بررسی می‌کند.

در جلسه روز سه‌شنبه این کمیسیون "علی اکبر محرابیان" وزیر صنایع و معادن به سوال سیزده تن از نمایندگان مجلس که "الیاس نادران" نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلام‌شهر مطرح می‌کند و همچنین سوالات "مهدی سنایی" نماینده نهاوند، "محمدرضا حسین‌نژاد" نماینده شیروان و

"امین شعبانی" نماینده سنندج، کامیاران و دیواندره و "اقبال محمدی" نماینده مریوان و سروآباد و سوال دیگری از "الیاس نادران" نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلام‌شهر پاسخگو خواهد بود.

در همین روز "رضا تقی‌پور" وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات جهت پاسخگویی به سؤالات "جبار کوچکی‌نژاد" نماینده رشت، "سیدعلی میرخلیلی" نماینده میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد و "سیداحمد لطفی" نماینده اراک و کمیجان در کمیسیون صنایع و معادن حاضر می‌شود.

کارگروه معدن  کمیسیون نیز روز یک‌شنبه برای بررسی مشکلات صادرات سنگ‌های معدنی خام تشکیل جلسه خواهد داد.

  • کد خبر : 33704
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار