خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/05/10 - 08:00
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
نورالله حیدری‌‌‌دستنایی:

واقعیت بیکاری در منطقه اردل و فارسان بیشتر آمارهای رسمی است

**نماینده مردم اردل و فارسان با انتقاد از وضعیت اشتغال در کشور تصریح کرد: واقعیت بیکاری در منطقه ما بیشتر فراتر از آن چیزی است که آمارهای دولتی و رسمی اعلام می کند.

«نورالله حیدری دستنایی» در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت مهمترین مشکل مردم منطقه اردل، فارسان کیا و کوهرنگ  را فقر دانست که این فقر ناشی از وضعیت بیکاری در این منطقه است.

نماینده اردل، فارسان کیا و کوهرنگ با تاکید بر اینکه هنوز در این منطقه فرصت های شغلی به جوانان به درستی معرفی نشده است، ادامه داد: متاسفانه افراد در منطقه ما چه بسا مهارت های خوبی برای کار پیدا کردن دارند، ولی به دلیل اینکه مشاوره خوب و کارکشته ای در این زمینه ندارند نمی توانند شغلی پیدا کنند.

وی با تاکید بر اینکه میزان بیکاری در حوزه انتخابیه او بسیار فراتر از آمارهای دولتی و رسمی است، تصریح کرد: استان چهارمحال و بختیاری ظرفیت بسیار خوبی برای ساخت کارخانه های آب معدنی دارد و از نظر جذب اکوتوریسم می تواند بسیار جذاب باشد.

حیدری افزود: ظرفیت های دامپروری، باغداری و کشاورزی در این استان بسیار بالاست و منطقه انتخابیه ما با آنکه یک درصد از خاک ایران را به خود اختصاص داده است، ولی 10 درصد آب ایران از این منطقه تامین می شود.

  • کد خبر : 23667
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار