خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/08/08 - 18:22
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
امروز در کمیسیون برنامه و بودجه به هیئت رئیسه ارجاع شد؛

واریز نشدن 4/2 میلیارد دلار مازاد درآمد نفتی به خزانه کشور

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه از 6 میلیارد دلار مازاد درآمدهای نفتی پیش‌بینی شده در بودجه 4/2 میلیارد دلار به خزانه واریز نشده است، گفت: اعضای کمیسیون برنامه و بودجه گزارش این تخلف را برای تعیین و تکلیف به هیئت رئیسه ارجاع کردند.


سید نجیب حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت در تشریح نشست امروز(یک‌شنبه هشتم آبان ماه) کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات گفت: در این جلسه اصلاح ماده 48 قانون مالیات بر ارزش افزوده و افزایش سهم دو درصدی به پنج درصد سهم شرکت فرودگاه‌ها و همچنین افزایش عوارض هفت هزار تومانی به 25 هزار تومانی مسافران خارجی به تصویب اعضای کمیسیون رسید.



نماینده مردم مینودشت، کلاله و گالیکش در مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین در نشست امروز طرح تصویب فوق‌العاده جذب کارکنان دانشگاه‌های علوم پزشکی بررسی شد ولی به تصویب نمایندگان نرسید.



وی با بیان اینکه بررسی گزارش 6 میلیارد دلار مازاد درآمد بودجه نیز در نشست امروز به نتیجه رسید، گفت: بر اساس بررسی‌های اعضای کمیسیون از میزان 6 میلیارد دلار مازاد درآمد بودجه نزدیک به 4/2 میلیارد دلار به خزانه کشور واریز نشده است که دستگاه‌های مسئول باید درباره این تخلف پاسخگو باشند.



نجیب حسینی ادامه داد: اعضای کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات با تصویب این گزارش آن را به هیئت رئیسه مجلس ارجاع دادند.



عضو کمیسیون برنامه و بودجه  تأکید کرد: بانک مرکزی و وزارت نفت باید درباره عدم واریز 4/2 میلیارد دلار مازاد درآمد بودجه به خزانه کشور پاسخگو باشند./



پایان پیام

  • کد خبر : 61917
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم