خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/11/11 - 16:56
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
با حضور وزیر جهاد کشاورزی در کمیسیون اصل نود بررسی شد:

واردات بی‌رویه کالاهای کشاورزی و ذخیره‌سازی کالاهای اساسی

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل نودم قانون اساسی از بررسی وضعیت واردات بی‌رویه کالاهای کشاورزی و ذخیره‌سازی کالاهای اساسی با حضور وزیر جهاد کشاورزی در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.


غلامرضا اسدالهی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، در تشریح جزئیات جلسه بعدازظهر امروز سه‌شنبه 11 بهمن کمیسیون اصل نودم قانون اساسی، با بیان اینکه جلسه امروز کمیسیون با حضور وزرای کشاورزی، صنعت، معدن، تجارت و رئیس کل گمرک برگزار شد، گفت: در جلسه امروز وضعیت واردات بی‌رویه کالاهای کشاورزی و ذخیره‌سازی کالاهای اساسی بررسی شد.



نماینده مردم تربت‌جام و تایباد در مجلس شورای اسلامی، در توضیح موضوعات مطرح شده از سوی وزیر کشاورزی، افزود: آقای خلیلیان علاوه بر ارائه اطلاعاتی درباره تاثیر قانون هدفمندسازی یارانه‌ها بر بخش کشاورزی و دامداری، توضیحاتی را درباره اقدامات وزارتخانه متبوعش در زمینه توزیع جو و گندم برای دامداری‌ها و مرغ داری‌ها، تامین سهمیه سوخت گلخانه‌ها، تامین وام 4 درصد برای فعالان کشاورزی، تعدیل قیمت برق برای کشاورزان ارائه کرد.



این نماینده مردم در مجلس هشتم، همچنین از توضیحات معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره نوسانات اخیر بازار ارز خبر داد و یادآور شد: آقای ضیغمی در جلسه امروز علاوه بر این، توضیحاتی هم درباره ذخیره‌سازی کالاها در زمان اجرایی شدن قانون هدفمندی یارانه‌ها ارائه کرد که مقرر شد برای تصمیم گیری نهایی مدارک بیشتری به کمیسیون ارسال شود.



عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل نودم قانون اساسی با اشاره به حضور رئیس کل گمرک در جلسه امروز کمیسیون اصل نود، گفت: آقای معمارزاده نیز با ارائه آمارهایی درباره واردات گوشت، اطلاعاتی در زمینه سرانه تولید و مصرف گوشت در کشور و همچنین میزان مورد نیاز واردات این فرآورده در اختیار اعضای کمیسیون قرار داد./



پایان پیام

  • کد خبر : 68010
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار