خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/06/01 - 16:38
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
نماینده مردم اهواز در مجلس عنوان کرد:

واردات بی‌رویه و نبود استراتژی کاری مهمترین دلایل بیکاری در کشور

**نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی مهمترین عامل بیکاری در کشور را واردات بی‌رویه و عدم داشتن استراتژی کاری و اقتصادی ذکر کرد.

"ناصر سودانی" در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت درخصوص افزایش آمار بیکاری اظهارداشت: متاسفانه نبود برنامه کاری دقیق از یک‌سو و واردات بی‌رویه کالاهای دست چندم برخی کشورها از جمله چین موجب شده تا آمار بیکاری در کشور سیر صعودی داشته باشد.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی یادآورشد: متاسفانه آمار بیکاری در استان خوزستان حدود 18 درصد رسیده که این رقم برای این استان بسیار خطرناک و نگران‌کننده است.

وی خاطرنشان کرد: نمی‌دانیم چرا استانی مثل خوزستان که دارای منابع بسیار غنی زیرزمینی، زمین‌های حاصلخیز، آب فراوان، نفت و گاز و... است باید این چنین آمار بیکاری‌اش بالا باشد.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس تاکید کرد: بسیاری از صنایع ما تحت عنوان خصوصی‌سازی و سپردن کار به دست افراد غیرمسئول به تعطیلی کشیده شده‌اند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد و افزود: با برنامه‌ریزی درست و اصولی توسط تمامی وزارتخانه‌ها از جمله وزارت کار و اموراجتماعی، صنایع و معادن، نفت و تعاون  باید مشکل اشتغال در کشور رفع شود.

  • کد خبر : 25721
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار