خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/03/23 - 15:37
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
محمدعلی رضایی:

هیئت رئیسه کمیسیون اصل 44 در مسئولیت خود ابقا شدند

عضو کمیسیون ویژه نظارت و پیگیری بر اجرای اصل 44 قانون اساسی با بیان این که اعضای این کمیسیون در نشست صبح امروز هیئت رئیسه این کمیسیون را برای سال جاری انتخاب کردند، گفت: بر اساس آرای اعضای این کمیسیون، اعضای هیئت رئیسه این کمیسیون در سال گذشته در سمت خود ابقا شدند.


"محمدعلی رضایی" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir) ، با بیان این که در نشست صبح امروز (دوشنبه 23 خرداد) کمیسیون ویژه نظارت و پیگیری بر اجرای اصل 44 قانون اساسی، مراسم انتخابات هیئت رئیسه این کمیسیون برای سال پایانی مجلس هشتن برگزار شد، تصریح کرد: بر اساس آرای اعضای این کمیسیون، اعضای هیئت رئیسه این کمیسیون در سال گذشته در سمت خود ابقا شدند.



نماینده مردم تربت‌حیدریه در مجلس شورای اسلامی افزود: رسیدگی به طرح یک فوریتی ایجاد فضای کارآفرینی و برطرف کردن موانع کسب و کار دستور کار دیگر نشست صبح امروز کمیسیون  ویژه نظارت و پیگیری بر اجراء اصل 44 قانون اساسی بود.



عضو کمیسیون ویژه نظارت و پیگیری بر اجراء اصل 44 قانون اساسی اظهار کرد: طرح یک فوریتی ایجاد فضای کارآفرینی و برطرف کردن موانع کسب و کار 23 ماده دارد که اعضای این کمیسیون تا کنون 16 ماده از آن را بررسی کرده‌اند.



حمیدرضا فولادگر رئیس کمیسیون، احمد مهدوی‌ابهری نایب رئیس، جعفر قادری نایب رئیس، هادی قوامی سخنگو، سیدمحمدرضا حاجی‌اصغری دبیر و غلامرضا اسدالهی دبیر، اعضای هیئت رئیسه کمیسیون ویژه نظارت و پیگیری بر اجرای اصل 44 قانون اساسی را تشکیل می دهند.

  • کد خبر : 50928
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار