خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/06/16 - 20:13
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
سخنگوی کمیسیون عمران:

هفده هزار و هشتصد تخت بیمارستانی در حال احداث است

**نماینده مردم شیروان در مجلس با بیان اینکه وزارت مسکن و شهرسازی گزارشی از پروژه‌های بیمارستانی ارائه کرد، گفت: 17هزار و 800 تخت بیمارستانی در سراسر کشور در حال احداث است.

"محمدرضا حسین‌نژاد" در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون عمران، تصریح کرد: وزارت مسکن و شهرسازی گزارشی در خصوص پروژه‌های بیمارستانی در دست احداث ارائه کرد که بر اساس این گزارش 146 پروژه بیمارستانی با اعتباری بالغ بر 230 میلیارد تومان در دست احداث دارد و برای اتمام آنها به هزار و صد میلیارد تومان دیگر بودجه نیاز است.

وی ادامه داد: وزارت مسکن‌وشهرسازی 195 پروژه در زمینه ساخت و ساز بیمارستان در زیر بنایی بالغ بر 2 میلیون و 500 مترمربع در دست احداث دارد.

سخنگوی کمیسیون عمران به دستورکار دیگر کمیسیون اشاره کرد و گفت: کارگروه مسکن و شهرسازی در جلسه امروز کمیسیون، گزارشی از بررسی قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی ارائه کرد.

به گفته حسین‌نژاد، کارگروهی پیشنهادی مبنی بر اینکه مبلغ بیمه از 4درصد به یک درصد کاهش یابد و 40درصد بیمه کارگران ساختمانی در اقساط 36 ماهه پرداخت شود.

وی تصریح کرد: همچنین پیشنهاد شد 20 درصد مبلغ بیمه در ابتدای کار و 40 درصد باقی مانده در انتهای ساخت و ساز پرداخت شود.

حسین‌نژاد با اشاره به اینکه این پیشنهاد به مجلس شورای اسلامی ارائه خواهد شد ، تاکید کرد: دولت در جدول مصوبات خود، پرداخت بیمه‌ اجتماعی کارگران ساختمانی را در طول انجام عملیات یک چهارم در نظر گرفته است، به این معنا که در سال اول عملیات ساخت و ساز 25 درصد مبلغ بیمه پرداخت شود.

طبق دستورکار کمیسیون، قرار بود وزیر نیرو جهت پاسخگویی به سوالات علی زنجانی‌حسنلوئی نماینده مردم نقده و اشنویه و فخرالدین حیدری نماینده مردم سقز و بانه در کمیسیون حضور پیدا کند که به دلیل پس گرفتن سوالات، وزیر در کمیسیون حضور پیدا نکرد.

  • کد خبر : 27074
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار