خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/07/15 - 09:35
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
جمشید زهی در واکنش به سخنان معاون بهداشتی دانشگاه پزشکی زاهدان

هدف من رفع مشکل مردم استان سیستان و بلوچستان است

**پس از آنکه عبدالعزیز جمشیدزهی از نداشتن پزشک در50 درصد مراکز درمانی روستاهای حوزه‌انتخابیه‌اش خبر داد، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نسبت به این خبر واکش نشان داد و آن را مغرضانه توصیف کرد.

نماینده مردم سراوان و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نسبت به واکنش این مقام مسئول در استان سیستان و بلوچستان توضیحاتی را در اختیار هفته نامه مندیل قرارداد.

"عبدالعزیز جمشیدزهی" نماینده مردم سراوان به دنبال واکنش معاون بهداشتی دانشگاه زاهدان وانعکاس آن درویژه نامه سیستان و بلوچستان درروزنامه خراسان مورخ 25 شهریور گذشته درخصوص انتشار خبر کمبود پزشک در حوزه انتخابیه‌اش در هفته نامه مندیل به خبرنگارما گفت: بحث فقط خالی بودن مراکز در مانی از پزشک نیست، ما در آن تاریخ 22 مرکز درمانی داشتیم که 8 مر کز بدون پزشک بودند و چندین مرکز هم فقط در ساعاتی از روز پزشک داشتند و مراکزی هم که باید دو یا سه پزشک داشته باشند یک پزشک داشتند؛ آیا اگر ایشان محاسبه ساده‌ای هم انجام دهند بیش از 50 در صد نمی‌شود؟

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به سخنان مسئول یاد شده در ویژه نامه سیستان وبلوچستان درروزنامه خراسان اظهارداشت: ایشان گفته‌اند من هدف خاصی را در این خصوص دنبال می‌کنم، ‌من به جز رفع مشکل مردم چه هدف دیگری می‌توان از این خبر داشته باشم، به دنبال تکمیل مراکز درمانی بودن هدف شخصی است؟

  • کد خبر : 28876
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار