خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/03/29 - 15:59
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
در نشست امروز کمیسیون برنامه؛

نمایندگان کمیسیون برنامه در کمیته بررسی سود سهام مشخص شدند

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: با تصمیم اعضای این کمیسیون، سیدنجیب‌حسینی، حمید سعادت، عباسعلی نورا، محمدرضا تابش، جمشید انصاری و هادی قوامی نمایندگان این کمیسیون در کمیته تحقیق و تفحص از پرداخت سود سهام عدالت شدند.


"سیدنجیب حسینی" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت، با بیان این که اعضای کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در نشست عصر امروز (یکشنبه 29 خرداد) کلیات طرح تأسیس دانشگاه جامع امام‌خمینی(ره) را بررسی کردند، تصریح کرد: به علت به حد نصاب نرسیدن اعضای این کمیسیون برای رأی‌گیری، کلیات این طرح تصویب نشد.



نماینده مردم مینودشت، کلاله، گالیکش و مراوه‌تپه در مجلس شورای اسلامی درباره دستور کارهای دیگر نشست امروز کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس افزود: با تصمیم اعضای این کمیسیون، سیدنجیب‌حسینی، حمید سعادت، عباسعلی نورا، محمدرضا تابش، جمشید انصاری و هادی قوامی نمایندگان این کمیسیون در کمیته تحقیق و تفحص از پرداخت سود سهام عدالت شدند.



عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان این که برگزاری مراسم انتخابات هیئت رئیسه کمیته‌های مختلف این کمیسیون در دستور کار نشست عصر امروز این کمیسیون بود، اظهار کرد: با تصمیم اعضا مقرر شد مراسم انتخابات هیئت رئیسه این کمیته‌ها در نشست‌های تخصصی خود آنها برگزار شود.

  • کد خبر : 51614
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار