خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1391/10/05 - 18:24
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
در نشست امروز کمیسیون انرژی مجلس؛

نمایندگان سوالات خود از وزیر نیرو را پس گرفتند

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس در تشریح نشست عصر امروز این کمیسیون گفت: در این جلسه سوال پنج تن از نمایندگان از وزیر نیرو در دستور کار بود اما به دلیل آنکه تمام نمایندگان سوال کننده از طرح سوالات خود انصراف دادند، مجید نامجو نیز در این نشست حضور نیافت.


حسین امیری خامکانی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، اظهار داشت: به دنبال انصراف نمایندگان از طرح سوال از وزیر نیرو جلسه کمیسیون انرژی حالت غیر رسمی یافت.



نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: عبدالکریم هاشمی نماینده مردم میناب در خصوص عدم توجه جدی به توسعه و تامین شبکه برق و برق رسانی روستاها، عبدالکریم رجبی نماینده مردم مینودشت در مورد علت اجرا نشدن سد خاکی و عدم اختصاص مجوز برداشت آب زیرزمینی در روستاها، محمد بیاتیان نماینده مردم بیجار در خصوص علت اجرا نشدن عملیات عمرانی سدها، یونس اسدی نماینده مشکین شهر در مورد اوضاع وزارت نیرو، محمدرضا رضایی نماینده مردم جهرم در خصوص تعطیلی ساخت واحد سیکل ترکیبی نیروگاه جهرم سوالاتی از وزیر نیرو داشتند.



سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس در پایان گفت: پس از آنکه نمایندگان مجلس سوالات خود را پس گرفتند جلسه کمیسیون انرژی غیر رسمی شد و درباره موضوعات روز حوزه انرژی بحث شد./



پایان پیام  

  • کد خبر : 91531
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار