خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1391/08/16 - 18:33
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
در نشست امروز عصرکمیسیون قضائی و حقوق مجلس؛

نمایندگان از پاسخ‌های وزیر دادگستری قانع نشدند

سخنگوی کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس در تشریح دستورکار نشست امروز این کمیسیون گفت: در این جلسه سوالات ابراهیم آقامحمدی، نماینده خرم‌آباد و درود و نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه از مرتضی بختیاری، وزیر دادگستری مطرح شد.


محمد‌علی اسفنانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت، اظهار داشت: سوال ابراهیم آقامحمدی در مورد انتصاب یکی از مدیران سازمان تعزیرات حکومتی بود که شائبه دخالت وی در فعالیت‌های انتخاباتی به نفع یکی از کاندیداها وجود داشت و سپس از سوی وزیر دادگستری به سمتی مشابه در استان دیگری منصوب شده بود.



نماینده مردم فریدن، فریدونشهر و چادگان در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: پس از پاسخ مرتضی بختیاری، نماینده سوال‌کننده از پاسخ وزیر دادگستری قانع نشد و کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس بنا بر اینکه سوال در حیطه ملی یا استانی است، بر اساس آیین‌نامه عمل خواهد کرد.



وی تصریح کرد: دیگر نماینده سوال‌کننده نادر قاضی‌پور بود که دو سوال مطرح کرد و سؤال اول این نماینده در این باره بود که چرا سازمان تعزیرات با خودروهای لوکس خارجی وارداتی با ارز ۱۲۲۶ تومان برخورد جدی نداشته است.



این نماینده مجلس نهم اضافه کرد: سؤال بعدی قاضی‌پوراز وزیر دادگستری در مورد عرضه آزاد ۶۰ درصد از سهام پتروشیمی ها در سازمان بورس بود که سازمان تعزیرات هیچگونه برخوردی با آن نداشته است که در هر دو مورد نماینده ارومیه از پاسخ‌های مرتضی بختیاری قانع نشد.



سخنگوی کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس با بیان اینکه به نظر وزیر دادگستری باید در مورد گرانی خودروهای لوکس خارجی وارداتی سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان اعلام شکایت کند، گفت: در خصوص ورود خودروهای لوکس خارجی نیز مقرر شد هیاتی تعیین شود که تعداد اتومبیل‌های وارداتی را بررسی کند و در یک جلسه دیگر اعضای کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس در این مورد تصمیم‌گیری کنند./



پایان پیام  

  • کد خبر : 87454
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار