خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/06/29 - 17:28
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
امروز در کمیسون صنایع و معادن؛

نماینده مردم تاکستان از پاسخ وزیر ارتباطات قانع نشد

عضو کمیسیون صنایع و معادن با بیان این که نماینده مردم تاکستان در مجلس از پاسخ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به سئوال‌های خود قانع نشد، گفت: سؤال‌های طاهرخانی از وزیر ارتباطات در صحن علنی مجلس مطرح می‌شود.


سیدشریف حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خانه ملت www.icana.ir  درباره نشست امروز (سه‌شنبه 29 شهریورماه) کمیسیون صنایع و معادن مجلس، بیان کرد: در این نشست "امیر طاهرخانی" نماینده مردم تاکستان در مجلس دو سئوال از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پرسید و از پاسخ وزیر درباره این سئوال‌ها قانع نشد.



نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی افزود: سئوال نخست طاهرخانی از وزیر ارتباطات درباره قطع شدن مکرر تلفن‌های همراه و عدم پوشش‌دهی آنتن موبایل در تاکستان بود؛ سئوال دوم طاهرخانی درباره پهنای باند اینترنت و کندی سرعت آن در کشور بود که با توضیحاتی از سوی وزیر همراه شد اما طاهرخانی از پاسخ وزیر قانع نشد.



وی ادامه داد: پس از این که طاهرخانی از پاسخ "رضا تقی‌پور" وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات قانع نشد، به دستور کار بعدی کمیسیون رسیدگی شد که درباره تحقیق و تفحص از ایرانسل بود؛ این موضوع با حضور وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ایرانسل بررسی شد.



حسینی یادآور شد: درخواست تحقیق و تفحص از ایرانسل از سوی "بهمن محمدیاری" به علت قطعی مکرر این اپراتور تلفن همراه مطرح و مقرر شد در این تحقیق و تحفص از سودی که ایرانسل به علت قطعی مکرر به دست می‌آورد، حساب‌رسی شود.



 



رأی‌گیری برای تحقیق و تفحص ایرانسل، هفته آینده در کمیسیون صنایع



این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس هشتم تصریح کرد: به علت کمبود وقت در نشست امروز این کمیسیون، رأی‌گیری برای تحقیق و تفحص از ایرانسل به هفته بعد موکول شد.

  • کد خبر : 59104
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم