خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/05/11 - 18:12
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها

نماینده مردم بافق خواستار همکاری وزارت نیرو در استان یزد شد

**نماینده مردم بافق و مهریز وابرکوه وخاتم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بحران کمبود آب در استان یزد می تواند با همکاری وزارت نیرو تا حد زیادی رفع شود.

 "کاظم فرهمند" در گفتگو باخبرنگار خبرگزاری خانه ملت،با بیان این که استان یزد به سمت صنعتی شدن گام برداشته، گفت: به علت کمبود نیروی برق نتوانستیم در بخش صنعتی، فولاد و سیمان و پترو شیمی پیشرفت کنیم.
عضو کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی در خصوص تداوم خشکسالی بعد از 8 سال گفت: متاسفانه اعتبار ناچیزی به استان یزد اختصاص داده شد، اگر وزارت نیرو با استان یزد همکاری  کند، می توانیم با اشتغال زایی در بخشهای صنعتی مشکل بیکاری را در این استان برطرف کنیم.
فرهمند با انتقاد به کمبود پزشک متخصص در شهرستان های دور افتاده خاتم، ابر کوه و بافق، اظهار داشت: شهروندان ما مجبور هستند که برای رفتن به بیمارستان های یزد مسافت دویست کیلومتری را طی کنند که این مسئله سلامت بیماران را به خطر می اندازد.
وی در خصوص مراکز آموزشی استان یزد گفت: شهرستانی های که در مناطق دور افتاده خاتم و ابر کوه و بافت هستند از نظر آموزشی و بهداشتی وضعیت مناسبی ندارد. ما با احداث مدارس نمونه دولتی و توسعه مراکز آموزشی و تامین نیروی کار می توانیم این مشکل را برطرف کنیم.

  • کد خبر : 23833
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار