خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/05/18 - 19:18
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها

نماینده مردم آبادان از بحران کمبود نیروی انسانی در این شهر خبر داد

**عضو کمسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: کمبود نیروی انسانی و شرایط بدآب و هوایی بزرگترین مشکل شهر آبادان است.

" سید حسین دهدشتی" نماینده مردم آبادان در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت گفت: در زمان دفاع مقدس مردم آبادان به علت نداشتن امنیت وکمبود امکانات به شهرهای دیگر مهاجرت کردن که این امر باعث شد که با کمبود نیروی انسانی مواجه شویم.
 وی افزود: متاسفانه آبادان با داشتن منابع غنی زیر زمینی هنوز نتوانسته جایگاه مناسبی در کشور بدست آورد.
وی ادامه داد: در حال حاضر یکی دیگر از معضلات جدی آبادان نرخ بالای بیکاری است که باید  با سرمایه گذاری بیشتر و دادن امتیازات ویژه برای جذب نیروی کار این مشکل را بر طرف کنیم.  
دهدشتی نماینده افزود: با توجه به گرد و غبار شهر آبادان و همچنین شرایط خاص آب و هوایی این شهر، کمتر کسی حاضر است در این شهر به کار مشغول شود.
وی با بیان اینکه شهر آبادان در طول 8 سال دفاع مقدس سختی های زیادی را تحمل کرده است گفت: مردم شهر آبادان در جنگ تحمیلی برای دفاع از خاک کشورمان، از جان مال خودشان گذشتند تا آسیبی به کشورمان نرسد. انتظار می رود، که دولت امتیازات ویژه ی به شهر های خوزستان اعطا کند.
نماینده مردم  آبادان با تاکید بر اینکه شرایط  رفاهی وتفریحی در این شهر مناسب نیست گفت: مردم در حال حاضر از امکانات رفاهی شهری محروم هستند و متاسفانه تدابیر مناسبی در این راستا اتخاذ نشده ، امیدواریم دولت توجه ویژه ی به این شهر داشته باشد.

  • کد خبر : 24468
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار