خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/08/02 - 14:31
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
یک قدم تا اخطار؛

نماینده ایلام از پاسخ وزیر اقتصاد قانع نشد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان این که نشست امروز این کمیسیون با حضور وزیر اموراقتصادی و دارایی برگزار شد، گفت: در این نشست نماینده مردم ایلام در مجلس هشتم از پاسخ‌های وزیر اقتصاد قانع نشد.


سیدناصر موسوی‌لارگانی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، با بیان این که نشست صبح امروز (دوشنبه دوم آبان) کمیسیون اقتصادی با حضور "شمس‌الدین حسینی" وزیر امور اقتصادی و دارایی برگزار شد، تصریح کرد: در این نشست وزیر اقتصادی به سئوال دو نماینده مردم در مجلس پاسخ داد.



نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که در نشست امروز کمیسیون اقتصادی مجلس داریوش قنبری از وزیر امور اقتصادی و دارایی دو سئوال درباره نرخ تورم و رشد شاخص‌های اقتصادی پرسید،‌ افزود: نماینده مردم ایلام در مجلس هشتم از پاسخ حسینی قانع نشد.



وی ادامه داد: با توجه به قانع نشدن داریوش قنبری از پاسخ وزیر امور اقتصادی و دارایی، سئوال این نماینده مردم در مجلس هشتم در صحن علنی مجلس قرائت می‌شود.



این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس هشتم یادآور شد: در نشست امروز این کمیسیون بهمن محمدیاری نیز از وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره اجرایی شدن طرح‌های حوزه انتخابیه خود سئوال پرسید و از پاسخ‌های حسینی قانع شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 61487
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم