خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/01/30 - 17:26
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
حسین نجابت:

نقشه راه کمیسیون ویژه جهاد اقتصادی ترسیم می‌شود

رئیس کمیسیون ویژه جهاد اقتصادی با تأکید بر این که از هفته آینده مجلس رسیدگی به بودجه امسال را در صحن علنی آغاز می‌کند، گفت: باید هر چه زودتر نقشه راه کمیسیون ویژه و زمان تشکیل نشست‌های آن مشخص شود.


"حسین نجابت" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir)، با بیان این که هئیت رئیسه کمیسیون ویژه جهاد اقتصادی فردا (چهارشنبه 31 فروردین) نشست دارد، تصریح کرد: این نشست پیش از آغاز صحن علنی، از ساعت 6.30 تا هشت صبح ادامه دارد.



نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این نشست می‌خواهیم نقشه راه کمیسیون جهاد اقتصادی در سال 90 را ترسیم کنیم تا پیش از مذاکره با دستگاه‌های اجرایی و قوای دیگر به جمع‌بندی نهایی رسیده باشیم.



رئیس کمیسیون ویژه جهاد اقتصادی با بیان این که زمان تشکیل نشست‌های کمیسیون نیز تعیین می‌شود، اظهار کرد: با توجه به این که از هفته آینده صحن علنی دو شیفته بررسی بودجه سال 90 را در دستور کار خواهد داشت باید هر چه زودتر مشخص کنیم کمیسیون ویژه چه روزهایی پیگیر دستیابی به اهداف جهاد اقتصادی است.



پس از نامگذاری سال 90 به سال جهاد اقتصادی از سوی مقام عظم رهبری، نمایندگان در نامه‌ای با 50 امضا تقاضای تشکیل کمیسیون ویژه پیگیری جهاد اقتصادی کردند.



بر این اساس 21 فروردین آرایش کمیسیون ویژه جهاد اقتصادی در صحن علنی با رأی مخفی و مسقتیم نمایندگان مشخص شد و سه روز بعد ریاست کمیسیون بر عهده حسین نجابت قرار گرفت.

  • کد خبر : 44062
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار