خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/08/02 - 16:42
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
با حضور مسئولان مرتبط در کمیسیون اجتماعی برگزار شد

نشست هم‌اندیشی راه‌‌کارهای مقابله با آسیب‌های اجتماعی

**نشست هم‌اندیشی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با حضور مسئولان وزارت کشور، نیروی انتظامی و سازمان بهزیستی پیرامون راهکارهای مناسب جهت مقابله با معضلات اجتماعی کشور برگزار شد.

"نصراله ترابی" در گفتگو با خبرگزاری خانه ملت، در خصوص جلسه بعد از ظهر روز یک‌شنبه 2 آبان ماه کمیسیون اجتماعی گفت: جلسه امروز کمیسیون با هدف ارائه راهکارهایی جهت مقابله با معضلات اجتماعی  با حضور معاونین کل فرماندهی نیروی انتظامی، فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ و معاون اجتماعی وزارت کشور و رییس سازمان بهزیستی برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: در ایین نشست هم‌اندیشی، مسئولان وزارت کشور  و سازمان بهزیستی و اعضای کمیسیون اجتماعی عوامل، پیامدها و راهکارهای مقابله با آسیب‌های اجتماعی را مورد بحث و بررسی و تبادل نظر قرار دادند.

نماینده مردم شهر کرد یادآورشد: مسئولان وزارت کشور و نیروی انتظامی نیز در این جلسه آمارهایی در خصوص وضعیت اعتیاد، بزهکاری و دیگر آسیب‌های اجتماعی در کشور ارائه کردند.

عضو کمیسیون اجتماعی همچنین گفت: علاوه بر مسایلی همچون اعتیاد و بزهکاری، مسایلی نیز در ارتباط با امنیت اجتماعی و حمله به زنان و دختران توسط اراذل و اوباش مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

این نماینده مجلس شورای اسلامی برگزاری نشست هم‌اندیشی پیرامون ارائه راهکارهای مناسب جهت مقابله با معضلات اجتماعی کشور را در کمیسیون اجتماعی مجلس اقدامی مثبت و سازنده ذکر کرد.

  • کد خبر : 29982
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار