خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/06/06 - 17:15
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
فردا برگزار می‌شود؛

نشست مشترک کمیسیون کشاورزی با مسئولان وزارت جهاد کشاورزی

سخنگوی کمیسیون کشاورزی از برنامه این کمیسیون برای حضور در وزارت جهادکشاورزی خبر داد و گفت: اعضای کمیسیون کشاورزی عصر فردا در محل وزارت جهاد کشاورزی نشستی مشترک با وزیر و معاونان این وزارتخانه برگزار می‌کنند.


"عیسی جعفری"در گفت‌و گو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir) از برنامه اعضای کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی برای تشکیل نشستی مشترک با مسئولان وزارت جهاد کشاورزی خبر داد و گفت: این نشست عصر روز دوشنبه (7 شهریورماه) در محل وزارت جهاد کشاورزی برگزار می‌شود.



نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ  در مجلس شورای اسلامی هدف از برگزاری این نشست را تعامل بیشتر مجلس و دولت در هفته دولت اعلام کرد و گفت: در این نشست ضمن بررسی مسائل کلان حوزه کشاورزی، امیدواریم دو طرف در این فضای تعاملی مشکلات کشاورزان و کشاورزی را به خوبی طرح و بررسی کنند.



"کاظم فرهمند" نایب رئیس کمیسیون کشاورزی نیز با تائید خبر دیدار اعضای کمیسیون کشاورزی با "صادق خلیلیان"، تصریح کرد: در این دیدار مسائل بوجود آمده برای دامداری‌ها و صنایع تولید گوشت و همچنین موضوع خشکسالی و مشکلات باغداران نیز مطرح می‌شود.



نماینده مردم مهریز، بافق، ابرکوه و خاتم همچنین افزود: یکی از مهمترین اهداف این نشست، بحث و بررسی درباره وظایف وزارتخانه‌های کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت پس از ادغام وزارتخانه هاست و در این نشست تلاش خواهیم کرد تا به یک جمع‌بندی کامل درباره وظایف وزارت جهاد کشاورزی در حوزه واردات اقلام کشاورزی برسیم.

  • کد خبر : 57618
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم