خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1391/08/02 - 17:33
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
عصر امروز برگزار شد؛

نشست مشترک کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس با معاون حقوقی قوه قضائیه

دبیر دوم کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس در مورد نشست عصر امروز این کمیسیون گفت: امروز اعضای کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس با حجت‌الاسلام و المسلمین علی رازینی، معاون حقوقی قوه قضائیه جلسه مشترک داشتند.


ابوالفضل ابوترابی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت، اظهار داشت: بیشترین تعامل و همکاری کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس با معاونت حقوقی قوه قضائیه است و از همین رو عصر امروز (سه‌شنبه دوم آبان) یک جلسه کاری مشترک بین این کمیسیون و معاونت مذکور برگزار شد.



نماینده مردم نجف آباد، تیران و کرون در مجلس نهم ادامه داد: هدف از برگزاری نشست مشترک این بود که با انجام تعاملات بیشتر میان کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس و معاونت حقوقی قوه قضائیه طرح‌ها و لوایح با کارشناسی بیشتری مورد بررسی و تصویب قرار بگیرد.



وی اضافه کرد: در این نشست مشترک مقرر شد در مورد برخی از قوانین قضائی و حقوقی که نیاز به اصلاح دارند، تعامل و هماهنگی بیشتری میان کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس و معاونت حقوقی قوه قضائیه برقرار شود.



دبیر دوم کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: در این جلسه مشترک در مورد قوانینی مانند قانون جامع وکالت، قانون شوراهای حل اختلاف، قانون رسیدگی به تخلفات قضات و قانون تجارت بحث شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 86372
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار