خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/01/14 - 08:38
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
عثمانی با اعلام برنامه مجلس برای تصویب بودجه 90:

نخستین نشست کمسیون تلفیق امروز برگزار می‌شود

عضو کمیسیون تلفیق مجلس از تشکیل نخستین نشست این کمیسیون در سال جدید در بعد از ظهر امروز خبرداد.


"محمدقسیم عثمانی" در گفت‌و‌گو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir)، در باره زمان تشکیل نشست کمیسیون تلفیق بودجه 90 افزود: این کمیسیون بعد از ظهر امروز (یکشنبه 14 فروردین) از ساعت 15  کار خود را در سال جدید آغاز می‌کند.



نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دستور کار کمیسیون، ادامه بررسی درآمدهای لایحه بودجه ۹۰ است که با حضور معاونت برنامه ریزی و راهبردی ریاست جمهوری، دنبال می‌شود.



وی افزود: هنوز بحث درآمد کشور از محل فروش نفت و فرآورده‌های نفتی به پایان نرسیده است و در کنار سایر موضوعات به آن رسیدگی می‌شود.



دولت با ۷۵ روز تأخیر بودجه سال ۹۰ را اول اسفند سال 89 به مجلس تقدیم کرد و کمیسیون‌های تخصصی از سوم همین ماه مطالعه لایحه پیشنهادی دولت را در دستور کار قرار دادند و از آنجا که تصویب بودجه سال ۹۰ تا پایان سال امکان پذیر نبود، نمایندگان با توافق دولت، طرح دو فوریتی مبنی بر پرداخت تنخواهی افزون‌بر ۲۰هزار میلیارد تومان از خزانه کشور برای اداره دو ماه نخست سال ۹۰ را روز دوشنبه ۲۳ اسفند تصویب کردند که پس از تأیید مطالعه شورای نگهبان، این طرح به صورت قانون به دولت ابلاغ و مشکل مالی کشور در سال ۹۰ تا حدودی برطرف شد.

  • کد خبر : 41833
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار