خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/12/15 - 20:00
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
ابطحی با اشاره به حد نصاب نرسیدن اعضای کمیسیون تدیون آیین نامه داخلی:

نتیجه‌گیری در رابطه با استخدام نیروهای مورد نیاز مجلس به جلسه بعد موکول شد

عضو کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس شواری اسلامی با اشاره به مباحث مطرح شده در جلسه این کمیسیون گفت: مهمترین دستور جلسه این کمیسیون تصمیم‌گیری برای استخدام نیروهای مورد نیاز چارت سازمانی مجلس بود.


"سید محمد جواد ابطحی" در گفتگو با خبرنگار خانه ملت(www.ican.ir) با بیان اینکه نشست امروز (یک شنبه 15 اسفند ) کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس برگزار شد، تصریح کرد: یکی از مباحث مطرح شده در جلسه امروز کمیسیون موضوع استخدام نیروهای مورد نیاز برای پست‌های بدون متصدی چارت سازمانی مجلس بود که در چارچوب آن، موضوع صدور مجوز برای برگزاری آزمون استخدامی در این رابطه مطرح شد.



نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: تصمیم‌گیری در رابطه با این موضوع به دلیل نرسیدن به حد نصاب اعضای حاضر در جلسه به روزهای بعدی موکول شد.



 این عضو کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس همچنین در رابطه با مباحث مطرح شده دیگر در این جلسه گفت: موضوع نحوه انتخاب و چگونگی نظارت برآن در رابطه با انتخاب ناظرین مجامع نیزاز جمله موضوعات دیگر جلسه امروز کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس بود که به دلیل حد نصاب نرسیدن اعضای حاضر به جلسه بعدی این کمیسیون موکول شد.

  • کد خبر : 40020
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار