خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1394/03/31 - 19:34
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها

نتیجه تحقیق و تفحص از صنعت بیمه به زودی اعلام می شود/تخلفات صنعت بیمه در حال استخراج است

نتیجه تحقیق و تفحص از صنعت بیمه آماده شده است و به زودی متن گزارش آن منتشر خواهد شد.در این گزارش تخلفات مالی و چالش های که این بخش ایجاد کرده است شفاف اعلام می شود.


به گزارش خبرگزاری خانه ملت، ابراهیم نکو عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی درباره نشست کمیسیون گفت: هیات تحقیق و تفحص از صنعت بیمه امروز گزارش خود را اعلام کرد اما به دلیل اینکه بخشی از آن هنوز تکمیل نشده است قرار شد فرصت شش ماهه به این بخش داده شود.



وی با بیان اینکه 80 درصد تحقیق و تفحص از صنعت بیمه نهایی شده است افزود: بخشی از گزارش تحقیق و تفحص منتشر خواهد شد .اما برای بررسی جزئیات آن زمان بیشتری نیاز است.تمام تخلف ها در حال شناسایی است و بخشی که لازم باشد به مراجع قضایی فرستاده خواهد شد.



نکو ادامه داد: بخشی از تخلف ها در صنعت بیمه مربوط به مباحث مالی بوده است که باید از سوی مراجع ذیصلاح مورد پیگیری قرار گیرد.



وی اذعان داشت: قرار شده تحقیق و تفحص از منطقه آزاد ارس و سهام عدالت  هم انجام شود. روز سه شنبه در خصوص تعیین هیات تحقیق و تفحص کننده تصمیم گیری خواهد شد.



عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی درباره تحقیق و تفحص از موضوع سوخت گفت: از آنجا که مشخص کردن چالش های این بخش زمان بر است قرار شد 4ماه دیگر نیز به هیات تحقیق و تفحص کننده سوخت  زمان داده شود.



پایان پیام/

  • کد خبر : 149849
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار