خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/10/06 - 17:01
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها

نامجو در نشست کمیسیون انرژی نتوانست نماینده ایلام را قانع کند

عضو کمیسیون انرژی با بیان اینکه پاسخ مجید نامجو درباره علت عدم پرداخت طلب پیمانکاران برق ایلام، طراح این سوال را قانع نکرد افزود: وزیر نیرو با پذیرش اصل این موضوع، علت را هدفمندی یارانه‌ها دانست.


مجید ناصری‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، درباره جلسه امروز (6دی) کمیسیون انرژی گفت: وزیر نیرو برای پاسخ به سوالات برخی از نمایندگان میهمان این کمیسیون بود.



نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پاسخ مجید نامجو درباره علت عدم پرداخت طلب پیمانکاران برق ایلام، طراح این سوال را قانع نکرد افزود: وزیر نیرو با پذیرش اصل این موضوع، علت را هدفمندی یارانه‌ها دانست.



وی ادامه داد: داریوش قنبری با بیان اینکه هدفمندکردن یارانه‌ها برای کمک به جامعه بوده است نه اینکه مشکلات را بیشتر کند، دلیل نامجو را نپذیرفت.



ناصری‌نژاد با تاکید بر اینکه وزیر نیرو، وضعیت برق کشور را خوب ارزیابی کرد، افزود: بنا بر گزارش وزیر، با اجرای هدفمندکردن یارانه‌ها علاوه بر اینکه میزان مصرف برق کشور کاهش پیدا کرده،میزان تولید در بخش داخل و صادرات نیز افزایش پیدا کرده است.



عضو کمیسیون انرژی ادامه داد: در ادامه این جلسه، وزیر نیرو، درباره وضعیت برق کشور، بدهی‌ها، بخش‌های خصوصی نیز توضیحاتی ارائه کرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 65846
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم