خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/09/02 - 08:09
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
انصاری در تشریح جلسه سه‌شنبه کمیسیون اعلام کرد:

نارضایتی کمیسیون برنامه و بودجه از اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس با اعلام نارضایتی این کمیسیون از نحوه اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها تصریح کرد: اهداف قانون هدفمند کردن یارانه‌ها در بخش صنعت و تولید تحقق نیافته است.


جمشید انصاری در گفت‌و‌گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به جلسه بعد از ظهر روز سه‌شنبه کمیسیون برنامه و بودجه گفت: در این جلسه که با حضور محمدرضا فرزین رییس ستاد هدفمندی یارانه‌ها برگزار شد، عملکرد این ستاد در اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها در بخش صنعت مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.



نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با یادآور شدن تعهد دولت برای اختصاص 30 درصد درآمدهای ناشی از هدفمندسازی یارانه‌ها به بخش صنعت و تولید، متذکر شد: ستاد هدفمندسازی یارانه‌ها تا پایان شهریورماه امسال فقط 9 درصد از وعده 30 درصدی خود تحقق  بخشیده است.



وی توضیح داد: با گذشت بیش از 9 ماه از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها، بر مبنای گزارش ستاد هدفمندسازی یارانه‌ها، از مجموع 28 هزار میلیارد ریالی که تاکنون از محل هدفمند کردن یارانه‌ها از سوی دولت هزینه شده است، بیش از 25 میلیارد ریال صرف نقدینگی مردم و حدود دو هزار و 600 میلیارد ریال به بخش صنعت، تولید و خدمات تعلق گرفته است.



نماینده مردم زنجان و طارم اظهار داشت: اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در جلسه امروز، عملکرد ستاد هدفمندسازی یارانه‌ها در اجرای این قانون که به صورت پنج ساله تدوین شده را، عملکرد رضایتبخشی ندانستند  و رییس ستاد را موظف به تلاش برای اجرای هر چه بهتر قانون هدفمند کردن یارانه‌ها کردند./



پایان پیام

  • کد خبر : 63368
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم