خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/10/27 - 16:50
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
اسداللهی با اعلام خبر نشست فردا کمیسیون اصل 90؛

میرتاج‌الدینی و بداغی در کمیسیون اصل90 به سئوالات از رئیس‌جمهوری پاسخ می‌دهند

یک عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس هشتم، از حضور محمدرضا میرتاج‌الدینی و فاطمه بداغی به‌عنوان نمایندگان رئیس‌جمهوری برای پاسخ به پرسش‌های مطرح شده نمایندگان در طرح سئوال از رئیس‌جمهوری، در نشست فردا صبح (چهارشنبه 28 دی) این کمیسیون خبر داد.


غلامرضا اسدالهی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، در تشریح جزئیات جلسه امروز سه شنبه 27 دی ماه کمیسیون اصل نودم قانون اساسی، گفت: در جلسه امروز موضوع درآمدهای وصول شده در بودجه دولت و همچنین موارد مصرف شده بودجه مورد بررسی قرار گرفت و ادامه بررسی به جلسات آینده موکول شد.



نماینده مرد تربت جام و تایباد در مجلس شورای اسلامی، بررسی تکالیف دولت در تهیه آیین نامه‌های قانونی را از دیگر دستور کارهای امروز کمیسیون اصل نود اعلام کرد و افزود: در جلسه امروز چند نمونه از تکالیف دولت در تهیه آیین‌نامه مطرح شد که پس از بررسی لازم مقرر شد تمام تکالیفی که دولت برای تهیه آیین نامه در قانون بودجه یا قوانین مصوب دیگر بر عهده دارد مشخص شود تا در جلسات آینده مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد.



وی همچنین به بررسی تکلیف دولت برای تهیه آیین نامه وزارت نفت اشاره کرد و گفت: در این زمینه هم پس از بررسی های انجام شده مقرر شد تا تهیه آیین نامه در این مورد به صورت مجزا بررسی شود.



این عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس هشتم، همچنین از برگزاری جلسه فردا چهارشنبه 7 صبح کمیسیون اصل نود با حضور محمد رضا میرتاج‌الدینی و فاطمه بداغی به‌عنوان نمایندگان رئیس‌جمهوری برای پاسخ به سئوالات طرح سئوال از رئیس‌جمهوری خبر داد./



پایان پیام

  • کد خبر : 67266
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار