خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/12/17 - 16:51
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
آغاز به کار رسمی کمیسیون تلفیق از فردا

موسوی جرف از ارائه گزارش کمیسیون اقتصادی در روز چهارشنبه خبر داد

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس، با توضیح این‌که گزارش نهایی این کمیسیون درباره لایحه بودجه سال آینده کشور فردا به کمیسیون ارائه می شود، گفت: احتمال تصویب دو دوازدهمی این لایحه وجود دارد.


"سیدعلی موسوی‌جرف" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت( www.icana.ir)، تصریح کرد: اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس در نشست امروز(سه شنبه 17 اسفند) این کمیسیون، آخرین مصوبه‌ها و پیشنهادهای نمایندگان درباره لایحه بودجه سال 90 کشور را بررسی کردند.



نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، گفت: گزارش نهایی کمیسیون اقتصادی مجلس درباره لایحه بودجه سال آینده کشور، فردا به کمیسیون تلفیق ارائه می‌شود.



کمیسیون تلفیق کار خود را از فردا به صورت رسمی آغاز می‌کند



وی با بیان این‌که کار کمیسیون تلفیق برای بررسی لایحه بودجه از فردا به صورت رسمی آغاز می‌شود، افزود: زمان قانونی این کمیسیون برای بررسی این لایحه 2 هفته است و در صورتی که بررسی این لایحه در این 2 هفته تمام نشود، این کمیسیون می‌تواند زمان بررسی را 2 هفته دیگر تمدید کند.



سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس، با تأکید بر این‌که کمیسیون تلفیق زمان کمی برای بررسی لایحه بودجه سال 90 کشور دارد، گفت: این احتمال زیاد است که این کمیسیون پیشنهاد دو دوازدهم را برای تصویب لایحه بودجه به صحن علنی مجلس ارائه کند.



اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس، امروز در یک نوبت لایحه بودجه سال 90 کشور را بررسی کردند.

  • کد خبر : 40264
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار