خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/11/03 - 18:02
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
عضو کمیسیون صنایع خبر داد:

موافقت کمیسیون صنایع با تحقیق و تفحص از شرکت ملی پتروشیمی

**عضو کمیسیون صنایع، بررسی موضوع تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت ملی صنایع پتروشیمی را مهمترین دستور کار نشست امروز کمیسیون صنایع عنوان کرد و از رای مثبت این کمیسیون برای آغاز این تحقیق و تفحص خبر داد.

"مصطفی رضاحسینی" قطب آبادی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خانه ملت از برگزاری نشست عصر امروز کمیسیون صنایع خبر داد و گفت: در نشست امروز کمیسیون صنایع و معادن موضوع تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت ملی صنایع پتروشیمی با حضور مدیر عامل این شرکت مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم شهر بابک همچنین افزود: بعد از طرح محورهای این تحقیق و تفحص و استماع سخنان مدیر عامل شرکت ملی پتروشیمی، موضوع این تحقیق و تفحص به رای گذاشته شد و در نهایت با موافقت نمایندگان عضو کمیسیون صنایع و معادن روبرو شد و نتیجه این موضوع در اسرع وقت به صحن گزارش خواهد شد تا تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت ملی پتروشیمی بطور عملی آغاز شود.

رضا حسینی مهمترین محورهای این تحقیق و تفحص را پیرامون تعهدات شرکت ملی پتروشیمی در خصوص پروژه ها و کند بودن روند خصوصی سازی در حوزه این دستگاه عنوان کرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن همچنین از بررسی موضوع واگذاری شرکت ایران خودرو به شرکت سایپا در این کمیسیون خبر داد و گفت: در جلسه امروز کمیسیون پیرامون اتفاقاتی که در خصوص واگذاری شرکت های ایران خودرو و سایپا در حال رخ دادن است بحث هایی مطرح و مقرر شد تا از مسئولین وزارت صنایع و مدیران شرکت های خودرو سازی سایپا و ایران خودرو در نشست آتی کمیسیون دعوت شود.

  • کد خبر : 36357
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار