خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/01/29 - 15:09
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
طاهرپور:

موافقت کمیسیون تلفیق با برداشت 8 میلیارد دلاری از مازاد ذخیره ارزی

عضو کمیسیون تلفیق در تشریح مصوبه‌های نشست این کمیسیون از اجازه برداشت هشت میلیارد دلاری از مازاد حساب ذخیره ارزی خبر داد.


"شهریار طاهرپور" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir)، با بیان این که امروز-29 فروردین-کمیسیون تلفیق درباره مازاد درآمد حساب ذخیره ارزی تصمیم‌گیری کرد، گفت: در ادامه نشست صبح با موافقت نمایندگان، قرار شد هشت میلیارد دلار از مازاد این حساب برای کمک به بخش‌های مختلف برداشت شود.



نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کمیسیون تلفیق برای این مبلغ  پیش از واریز به حساب ذخیره ارزی ردیف بودجه‌ای در نظر گرفت.



به گفته این نماینده بخشی از این مبلغ برای افزایش سرمایه بانک‌ها، صندوق توسعه نوآوران، لایحه حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و صادرات پرداخت خواهد شد.



طاهرپور افزود: نمایندگان درباره هدفمندی یارانه‌ها به ویژه سهم تولید و صنعت بحث کردند و اصرار داشتند دولت مبلغ مشخصی برای کمک به این بخش تعیین کند؛ زیرا اختصاص 30 درصد از درآمد اجرای این قانون قابل تخمین و تضمین نیست.



عضو کمیسیون تلفیق بودجه با بیان اینکه رسیدگی به این لایحه در صحن علنی هفته آینده مطرح می‌شود، گفت: کمیسیون امروز عصر نیز نشست دارد و اگر بررسی تمام پیشنهادها به پایان نرسد، فردا سه‌شنبه 30 فروردین تشکیل جلسه می‌دهد.

  • کد خبر : 43859
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار