خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1391/05/10 - 19:36
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
در نشست امروز عصر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس انجام شد:

موافقت برای حل و فصل مشکلات فرهنگیان تربیت معلم

نایب رئیس اول کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس٬ در تشریح نشست امروز کمیسیون٬ گفت: در این نشست اعضای کمیسیون و حمیدرضا حاجی‌بابایی وزیر آموزش و پرورش به بیان موضوعات خود پیرامون معلمان حق التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی پرداختند که در آخر موضوع حل و فصل مشکلات فرهنگیان تربیت معلم مورد موافقت هر دو گروه قرار گرفت.


جواد هروی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت٬ در تشریح دستور کار نشست امروز ( سه شنبه 10 مرداد) کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس٬ گفت: حمیدرضا حاجی‌بابایی وزیر آموزش و پرورش برای بحث و گفت‌وگو پیرامون طرح اصلاح ماده ۱۷ قانون تعیین تکلیف معلمین حق التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در نشست امروز کمیسیون حاضر شد.



نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی٬ ادامه داد: در این نشست اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات و وزیر و معاونان وزارت آموزش و پرورش به بیان موضوعات خود پیرامون معلمان حق التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی پرداختند که در آخر موضوع حل و فصل مشکلات فرهنگیان تربیت معلم مورد موافقت هر دو گروه قرار گرفت.



 نایب رئیس اول کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس٬ با بیان اینکه مشکلات استخدام معلمان حق‌التدریس در نشست امروز کمیسیون مطرح شد٬ افزود: اما متأسفانه بحث و گفت‌وگو پیرامون این گروه از فرهنگیان نتیجه‌ای نداشت٬ از این رو بررسی بیشتر این گروه‌ها به نشست آتی موکول شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 80012
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار